اصول میزبانی هتل‌ها و رستوران‌ها

تمامی زحمت‌های تیم خرید، انبار، آشپزخانه و ... با سرو اصولی سالنداران رستوران ما به ثمر می‌نشیند.


افرادی که در رستوران‌ها وظیفه پذیرایی از مهمانان را برعهده دارند

  • مهماندار
  • سالندار
  • میزبان
  • گارسون

این افراد می‌بایست ازساعات شروع کارشان کلیه امور نظافتی و آرایش سالن غذاخوری و هچنین از بدو ورود مهمان به رستوران نحوه سفارش گرفتن ، اصول سرو غذا و رسیدگی به تمامی نیازهای مشتری تا زمان ترک رستوران را به صورت اصولی آموزش ببینند .

 

معایب نداشتن اصول میزبانی

امروزه توجه اصلی شرکت‌ها بر مشتریان کلان و دست‌به‌نقدشان هستند درصورتی‌که ممکن است با یک پذیرایی ضعیف از طرف میزبان روند معامله منفی شود


 

امتیازات اصول میزبانی برای هتل‌ها و رستوران‌ها

مشتری تفاوت احترامی که به او گذاشته می‌شود کاملاً درک و احساس می‌کند و این تشریفات باعث ایجاد احساس خوب در او برای روند مثبت قرارداد می‌شود.


  • دیده و مشهور شدن ومتمایز شدن با رقبای خود
  • پیدا کردن مشتری های وفادارکه افراد جدید را به رستوران شما می آورند.
  • ایجاد احساس مهم بودن به مشتری دست می‌دهد و مشتری رستوران شما را به هیچ وجه با رستورانی دیگر عوض نمی‌کند.
  • تشریفات و اجرای میزبانی باعث می‌شود مشتری‌های واقعی و لوکس ، مشتری شما بشوند
  • آموزش و بخصوص آموزش های دوره ای برای پرسنل مهمانداردر آنها احساس مهم بودن ایجاد می‌کند که باعث ‌میشود همیشه مهمانداران احساس خوبی داشته باشند و مشتری هم خدمات خوب بگیرد
 

بسته‌های پیشنهادی اصول میزبانی هتل‌ها و رستوران‌ها

برای آموزش پرسنل مهماندار رستوران شما در دو قالب می‌توانم به شما کمک کنم.


 
home_business2_icon1

آموزش پرسنل در رستوران شما

در این روش در رستوران شما در ۴ جلسه ۶ تا ۸ ساعته پرسنل شمارا آموزش می‌دهم.
home_business2_icon2

آموزش‌های دوره‌ای

به‌صورت حضور ساعتی در زمان‌های مختلف از پیش تعیین‌شده در ماه حضور دارم و مشکلات پرسنل مهماندار را برطرف می‌کنم.
 

اقداماتی که ما انجام می‌دهیم

برای اینکه در مجموعه شما پرسنل سالندار بهترین سرویس‌دهی را داشته باشند ارائه موارد زیر الزامی است


 
  • ارایه تست خودشناسی برای شناسایی میزان اطلاعات خود

  • بررسی کلیه مشکلاتی که یک مهماندار با آن روبرو است

  • ارایه راه‌حل مشکلات مطرح شده

  • آموزش اصول چیدمان میز غذاخوری و اصول سرو غذا و نوشیدنی سرد و گرم

  • دریافت چک لیستهایی که یک مهماندار به آن نیاز دارد

  • ارایه فایل پی دی اف

  • گرفتن امتحان درپایان هر بخش

  • از لحظه ورود تا خروج مهمان از رستوران چگونه برخورد کنید

  • چگونه هنگام اعتراضات مشتری اوضاع را مدیریت کنیم

  • آموزش مسلط شدن به منوی غذایی جهت سرویس دهی بهتر

 

بیشتر بدانیم

تجربه‌هایی که در سال‌ها کسب کردم را با شما به اشتراک می‌گذارم

 
restaurant_table_interior_modern_style_39288_1920x1200
شعار

عنوان مقاله

restaurant_tables_chairs_design_equipment_39248_1920x1200
شعار

عنوان مقاله

دانلود فرم های مورد نیاز اصول میزبانی هتل‌ها و رستورا‌ن‌ها

اصول میزبانی نیاز به چک لیست‌و فرم‌هایی دارد که همیشه به واسطه آنها تمام موارد را زیر نظر بگیرید تا چیزی از قلم نیفتد

سوالات متداول راه اندازی رستوران

1از کجا بدانیم که پرسنل مهماندار ما نیاز دارند اصول میزبانی را آموزش ببینند؟
در قسمت روبرو چک لیستی طراحی شده است که اگر در مجموعه شما این اتفاقات میافتد پرسنل مهماندار شما نیاز به تهیه پکیج اصول میزبانی را دارد، یا اگر از ۱۲ سوال ۸ سوال را بدرستی جواب نداد نیاز به تهیه پکیج دارد.
2: این بسته برای چه کسانی مفید است؟
هر شخص بعد از آموزش این دوره کلیه موارد اصول میزبانی را فرا میگیرد واین بسته برای کسانی که در رستوران مهماندار هستند مورد نیاز است.
3اطلاعات در بسته شامل چه چیزهایی است؟
این آموزش‌ها شامل کلیپ‌های آموزشی، مقالات آموزشی بصورت فایل ورد، چک لیست‌ها، فایل‌های صوتی می‌باشد.
4آیا افرادی که در شرکت‌های خدماتی ، پذیرایی یا تالار ها مشغول کار هستند تهیه این پکیج به آنها کمک می‌کند؟
بله ـ این بسته برای کسانی که قصد دارند پذیرایی استاندارد و اصولی را فرابگیرند طراحی شده است.
5آیا پس از فراگیری این دوره می‌توان به عنوان میزبان در رستورانی مشغول به کار شد؟
بله ، یک دوره کارآموزی در یکی از رستوران‌ها ( محل رستوران را ما پیشنهاد می‌دهیم) به مدت یک ماه خواهید داشت پس از آن میتوانید مشغول به کار در همان رستوران یا رستوران‌های دیگر شوید.