اصول میزبانی شرکت‌ها

تمامی زحمت‌های تیم خرید، انبار، آشپزخانه و ... با سرو اصولی سالنداران رستوران ما به ثمر می‌نشیند.


در شرکتهای بزرگ ، ادارات دولتی، سازمان های خصوصی، شخص میزبان یا در اصطلاح عامیانه آبدارچی نقش بسیار پررنگی دارد زیرا خیلی از افراد که به آن شرکت دعوت شده اند می‌توانند مسائل و تصمیم گیری‌های خیلی مهمی را از پذیرایی اولیه بگیرند، متاسفانه علی رغم اهمیت بسیار زیادی که مدیران به مهمانشان دارند در بسیاری از اوقات شخص میزبان یا (آبدارچی) آموزشی در خصوص مسایل میزبانی ندیده است که این مورد بسیار اعتبار شرکت را زیر سوال می‌برد.

امتیازات اصول میزبانی برای شرکت‌ها

مشتری تفاوت احترامی که به او گذاشته می‌شود کاملاً درک و احساس می‌کند و این تشریفات باعث ایجاد احساس خوب در او برای روند مثبت قرارداد می‌شود.


  • دیده و مشهور شدن ومتمایز شدن نسبت به شرکت‌های بزرگ دیگر
  • پیدا کردن مشتری های وفادارکه افراد جدید را به شرکت ما می آورند.
  • ایجاد احساس مهم بودن به مشتری دست می‌دهد و مشتری شرکت شما را به هیچ وجه فراموش نمی‌کند.
  • تشریفات و اجرای میزبانی باعث می‌شود مشتری‌های واقعی و لوکس ، مشتری شما بشوند
  • آموزش نیروی میزبان شرکت شما و بخصوص آموزش های دوره ای برای پرسنل مهمانداردر آنها احساس مهم بودن ایجاد می‌کند که باعث ‌میشود همیشه مهمانداران احساس خوبی داشته باشند و مشتری هم خدمات خوب بگیرد
 

بسته‌های پیشنهادی اصول میزبانی شرکت‌ها

برای آموزش پرسنل مهماندار رستوران شما در دو قالب می‌توانم به شما کمک کنم.


 
home_business2_icon1

آموزش پرسنل در شرکت شما

در این روش در شرکت شما در ۴ جلسه ۳ تا ۴ ساعته پرسنل شمارا آموزش می‌دهم.
home_business2_icon2

آموزش‌های دوره‌ای

به‌صورت حضور ساعتی در زمان‌های مختلف از پیش تعیین‌شده در ماه حضور دارم و مشکلات پرسنل میزبان را برطرف می‌کنم
 

اقداماتی که ما انجام می‌دهیم

اقداماتی که برای بهبود اصول میزبانی و آموزش پرسنل شما انجام داده می‌شود


 
  • ارایه تست خودشناسی برای شناساییارایه تست اولیه از سطح اطلاعات میزبا مجموعه

  • بررسی کلیه مشکلاتی که یککلیه مسائل که یک میزبان با آن روبرو است بررسی می‌شود

  • ارایه راهکار به مشکلات مطرح شده

  • آموزش اصول چیدمان میز غذاخوری و اصول سرو غذا و نوشیدنی سرد و گرم

  • دریافت چک لیستهایی که یک مهماندار به آن نیاز دارد

  • ارایه فایل پی دی اف

  • گرفتن امتحان درپایان هر بخش

  • از لحظه ورود تا خروج مهمان از رستوران چگونه برخورد کنید

  • نحوه صحیح بهداشت فردی و انتخاب و پوشیدن لباس مناسب

 

بیشتر بدانیم

اشتراک تجربه‌هایی که در این سال‌ها کسب کرده‎ام

 
restaurant_table_interior_modern_style_39288_1920x1200
شعار

عنوان مقاله

restaurant_tables_chairs_design_equipment_39248_1920x1200
شعار

عنوان مقاله

دانلود فرم های مورد نیاز اصول میزبانی شرکت‌ها

اصول میزبانی نیاز به چک لیست‌و فرم‌هایی دارد که همیشه به واسطه آنها تمام موارد را زیر نظر بگیرید تا چیزی از قلم نیفتد

سوالات متداول راه اندازی رستوران

1از کجا بدانیم که پرسنل میزبان شرکت ما نیاز دارد که اصول میزبانی را آموزش ببیند؟
در قسمت مقابل چک لیستی طراحی شده است که اگر این شخص تنها ۳ مورد از این مسائل را نداشته باشد می‌بایست این آموزشها را ببیند.
2این آموزش‌ها شامل چه مواردی است؟
  • آموزش تا زدن دستمال
  • آموزش آداب پذیرایی( از لحظه ورود تا خروج مهمان/ موارد کاربردی)
  • دریافت برنامه کاری روزانه
  • آرایش میز پذیرایی و نحوه چیدمان قاشق و چنگالها (سرویس های سرو غذا)
  • فراگیری اصطلاحات رایج اصول میزبانی (خوش آمد گویی،آداب پذیرایی ،خداحافظی و...)
  • اصول چیدمان میز غذاخوری و اصول سرو غذا و نوشیدنی های سرد و گرم
    3آیا پس از آموزش میتوان در شرکتی مشغول بکار شد؟
    بله – پس از فراگیری این آموزش ها بصورت کامل شما میتوانید در شرکت های بزرگ مشغول کار شوید.